Myanmar, Bangkok en Cambodja it is!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Britt - WaarBenJij.nu Myanmar, Bangkok en Cambodja it is!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Britt - WaarBenJij.nu

Myanmar, Bangkok en Cambodja it is!!

Blijf op de hoogte en volg Britt

16 Januari 2017 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer!! Of beter gezegd, daar ga ik weer. Ik had niet kunnen vermoeden dat ik ruim een jaar nadat ik ben terug gekomen uit Vietnam alweer mijn tas zou mogen inpakken. Morgen is het zover :) De komende acht weken ga ik reizen door Myanmar, Bangkok en Cambodja.

Ik begin met vier weken rondreizen door Myanmar. Daarna vlieg ik naar Bangkok om me een aantal dagen onder te dompelen in de hectiek van deze mega stad. Vervolgens ga ik met de trein en de bus naar Siem Reap in Cambodja. Ik ga hier rondreizen, maar ook twee weken Engelse lesgeven.

Jullie kunnen me weer volgen via deze site, maar deze keer ook letterlijk via https://www.polarsteps.com/brittwee. Hierop kun je zien waar ik ben, en welke route ik per dag heb afgelegd.

Ik ben er zo goed als klaar voor. De tas is bijna ingepakt, de boarding passen liggen klaar. Ik kan niet wachten :)

Ik hou jullie op de hoogte!

  • 16 Januari 2017 - 16:33

    Ingeborg:

    Hele fijne, mooie reis Britt!

  • 16 Januari 2017 - 19:22

    Wilma:

    Hoi Britt,
    Nog sneller dan ik dacht. Hartstikke leuk voor jou. Ik wens je een hele mooie reis. Pas goed op jezelf.
    Hartelijke groeten ook namens Bert.
    Wilma.

  • 17 Januari 2017 - 16:46

    Ton Ter Wee:

    Hoi Britt, het was vroeg vanmorgen de wekker ging om 04:45, gelukkig ging het allemaal voorspoedig. tevens lag er sneeuw in Kampen en een vette stroomstoring in Adam.
    Volgens de flightradar ben je bijna in Abu Dhabi en mooi op tijd hopelijk kun je de volgende vlucht halen naar Bangkok.
    wij blijven je reis volgen.

    Ciao Pa.

  • 18 Januari 2017 - 11:05

    Corry Timmerman:

    Hey stoertje, geniet er van!!! Ik geniet met je mee door je reisverslag.

    Liefs, Corry.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Britt

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 107228

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 18 Maart 2017

Myanmar, Bangkok en Cambodja

08 Oktober 2015 - 15 December 2015

Vietnam

20 Januari 2008 - 05 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: